Na okruglom stolu sudjelovali su predstavnici Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, Hrvatske udruge za mirenje, centara za mirenje, udruge za zaštitu potrošača te predstavnici Ministarstva pravosuđa i uprave.
Postupak mirenja je pogodan u potrošačkim sporovima u predmetima leasing kuća protiv korisnika leasinga u kojima je HANFA utvrdila da su leasing kuće pružale usluge leasinga po nepoštenim uvjetima. Riječ je o nekoliko desetaka tisuća sporova koje je bolje riješiti pred centrima za mirenje nego u dugotrajnim sudskim postupcima sa sudskim vještačenjima.
Predstavnica udruge za zaštitu potrošača istaknula je svoja iskustva vezano za mirenje u potrošačkim sporovima te je navela kako nedostaje promidžba postupka mirenja.
Raspravljalo se je i o suvremenoj on-line platformi i načinu na koji se rješavaju prigovori potrošača u velikom broju te mogućnosti razvitka i korištenja tipskih odgovora u situacijama kada se očekuje veliki broj istovrsnih primjedbi na kupljenu robu, pogotovo u online kupovini.
Zaključeno je kako je potrebna intervencija u povećanju zaštite potrošačkih prava, podizanje svijesti o mirenju te informiranje potrošača i trgovaca o mogućnostima mirenja kroz javne kampanje i podizanje razine svijesti o važnosti mirenje kod javnih institucija.